"עבד על כל פן באישיות שלו ברמה מעוררת השתאות"

המהדורה המרכזית No Comments on "עבד על כל פן באישיות שלו ברמה מעוררת השתאות"

הרב שלמה יעקובזון, תלמידו של מרן הגר"ב ויסבקר זצ"ל במהדורה המרכזית: "למדנות מופלאה, ידע להעמיד סוגיה בצורה מדהימה. אין ספק שעל זה גדולתו וייחודיותו. את זה הוא הנחיל. אבל על כל פן באישיות שלו הוא עבד על עצמו על כל פן באישיות שלו הוא עבד על עצמו ברמה מעוררת השתאות"

צילום: דוד קשת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב שלמה יעקובזון, תלמידו של מרן הגר"ב ויסבקר זצ"ל, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וספד: "קשה מאוד לשים דגש על פן אחד באישיות שלו. על הלמדנות כולם מדברים בלי סוף. העמדת סוגיה בצורה מדהימה. כשרואים בוגרי בית מתתיהו בעולם הכוללים אי אפשר להתבלבל בזה, אין ספק שעל זה גדולתו וייחודיות. את זה הוא הנחיל. זאת הייחודיות, אבל כל פן באישיות שלו הוא עבד על עצמו ברמה מעוררת השתאות".

הוא סיפר: "היה אכפת לו שבאים לשמוע אותו ולא את הר"ם השני. וכוח התפילה – היה יושב ומדבר עם הקב"ה כמונה מעות. זה מה שתפס אותי ברמה האישית. 7-8 דקות קריאת שמע, מילה במילה. תחושת אבהות תלמידיו. עזר להם בכל נושא. נסע לכל הארץ כדי לעזור להכניס ילדים של בוגרים למוסדות".

עוד סיפר יעקובזון: "בערב ראש השנה שברו קיר בשביל שתי מקומות לבנות של עורך דין שעזר לו עם בניית הישיבה. הכרת הטוב אצלו הייתה מעל ומעבר".



0 תגובות